Laga&Luga
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Laga&Luga

Tam Bir lagaluga sitesi burası..
 
AnasayfaAnasayfa  PortalliPortalli  AramaArama  Latest imagesLatest images  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

 

 Yakıt Tasarruf Cihazı

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Teknoweb
Müptela
Müptela



Mesaj Sayısı : 501
Kayıt tarihi : 04/03/11

Yakıt Tasarruf Cihazı Empty
MesajKonu: Yakıt Tasarruf Cihazı   Yakıt Tasarruf Cihazı Icon_minitimePerş. Kas. 17, 2011 10:28 pm

Domain Adıyakittasarrufcihazi.gen.tr
Web Sitenin Kuruluş Tarihi2005
Sitenin İçeriğiYakıt Tasarruf Cihazı
Web Sitesine Ait Tanıtım Makelesi

Yakıt Tasarruf Cihazı Logo

Gitgide artan benzin fiyatları karşısında Fuel Shark 'ı kullanarak benzin giderlerinizi azaltabilirsiniz.
Fuel Shark motorun daha verimli çalışmasına yardımcı olurken bu da daha az benzin tüketimi sağlayacak böylece de paranız cebinizde kalacaktır.
Bu zorlu ekonomik ortamda, aynı miktar benzinle daha fazla kilometre yapmayı, aracınızın aküsünün ömrünü uzatmayı, aracınızın beygir gücünü artırmayı ve aracınızdan maksimum performans elde etmeyi istemez misiniz?
Fuel Shark tüm bunları ve daha fazlasını gerçekleştirmenize ve aynı zamanda da para tasarrufu sağlamanıza olanak sağlar.
Elektrikli araçlar gündemi uzun bir süre daha meşgul etmeye devam edecek gibi görünüyor. Bu alanda özellikle Türkiye’de en büyük iletişim faaliyetini Renault yürütürken, temellerinin atılmasının üzerinden 125 yıl geçen Mercedesde faaliyetlerini hızlandırdı. 125'inci yılı şerefine yaptığı bir dizi etkinlikle teknoloji merkezlerini basına açtı. Ünlü Alman firmanın geleceği ise tüm diğer markalar gibi e-mobility adını verdiği konsept çerçevesinde şekilleniyor. Mercedes, en küçük modeli smart’tan başlayarak, makam araçları olan S Serisi’ne ve hatta lüksü ve dinamizmi birleştiren SLS’e kadar her modeli için bir elektrikli ya da alternatif yakıtla çalışan varyant araç geliştirmiş.
yakıt tasarrufu
Geçtiğimiz hafta ispanya’da bu araçları kullanma imkanı ve markanın e-dünyasına hakkında bilgi alma şansı buldum.
Firma yetkililerinden e-mobility konusunda oldukça kapsamlı sunumlar aldık. Bu sunumlar sırasında sorduğum bir soru yukarıdaki başlığın doğmasına neden oldu.
Önce kısa bir hatırlatma. Araç yakıt tasarruf cihazı
[url=http://www.yakittasarrufcihazi.gen.tr]benzin tasarruf cihazı[url]
Elektrikli araçlarda Renault‘nun en büyük müşterisi ve dayanağı BetterPlace isimli israil sermayeli bir firma. Bu firma Fransız üreticiye başta israil ve Danimarka‘da kullanılmak üzere yüklü miktarda alım garantisi verdi. Bu yüksek garantiye paralel, elektrikli araç dolum istasyonlarını da hazırladı. Bu istasyonlara giren araçlar bir sistem sayesinde boş aküyü, dolusuyla değiştiriyorlar.
Bunun yanı sıra Renault da pillerin ayrı satın alınabildiği ve değiştirilebildiği bir sistemi seçmiş durumda
Mercedes ise pili aracın ayrılmaz bir parçası olarak görüyor ve dolum başta olmak üzere hiçbir şekilde aracın bütünlüğünü bozmuyor. Bu fiyat politikasında da böyle. Renault‘da otomobil ayrı pil ayrı fiyatlanırken (Örneğin Fluence’da Fransa‘da araç yaklaşık 21 bin Euro’ya satılırken, pil 79 Euro’ya kiralanıyor), Mercedes smart için herşey dahil (bakım, sigorta, pil vs.) aylık 700 Euro’luk bir teklif sunuyor.
Söz konusu duruma ilişkin bu verilerden sonra, sorduğum soruya geri dönersek, Alman mühendislerinden Renault‘nun sistemini değerlendirmelerini istediğimde şu yanıtı aldım: “BizRenault‘nun ve BetterPlace’in sistemini çok uzun süre inceledik. Şunu söyleyebiliriz ki rakibimizin seçtiği yol güvenlik ve ekonomik açıdan kesinlikle sakıncalı.”
Bu sakıncaları da kendi incelemeleri doğrultusunda açıklayan mühendisler özellikle pilin araçtan herhangi bir şekilde ayrılmasının (kontrollü bile olsa) güvenlik, aracın ve akünün ömrü için tehlike yarattığını belirtiyor.
Ekonomik açıdan da sakıncaları sıralayan mühendisler o kadar kesin konuşuyordu ki kendilerine “BetterPlace batar mı diyorsunuz?” sorusunu bile yönelttim. Yanıt, biraz politik olmak birlikte “evet”e çok yakındı.
“Söz konusu sakıncalar hakkındaki somut verileriniz var mı?” soruma ise “Daha fazla detaya inmeyelim ama biz Mercedes‘in bu alandaki en yetkilileri olarak tüm birimlerimizle konuyu inceledik ve bu sonuca vardık. Bizim Mercedes olarak bu tip teknolojiler konusunda aldığımız kararların bugüne kadar ne kadar doğru olduğu ve mühendislik kapasitemiz de ortada” şeklinde içinde çok fazla tevazu barındırmayan bir cevap geldi.
Bu kadar iddialı demeçlerin ardından ufukta bir Alman-Fransız çekişmesi görünüyor gibi. Ama kimin haklı çıkacağını bize zaman gösterecek.
Bu arada ufak bir not daha ekleyelim, Almanlar ileride kimseye bağımlı kalmamak adına kendi araçları için akü üretimi yapacak kendi şirketlerini de kurmuş durumda. Bunu başardıkları anda tüm sektörde bir adım öne geçecekler. Zira, halihazırda kendi pilini kullanan başka hiçbir üretici bulunmuyor.
Bununla birlikte Koç Fiat Kredi çatısı altındaki Fiat Finans aracılığıyla % 0.85’ten başlayan faiz oranı ve 3 bin TL’den başlayan düşük peşinat fırsatı ile Fiat markalı bir otomobil veya hafif ticari araç sahibi olmak için mevcut satın alma kolaylıkları sunulmaya devam ediliyor. Ayrıca satın alma tercihini Fiat markalı otomobillerden veya Fiat Fiorino, Fiat Doblo Classic ve yeni Fiat Doblo’dan yana kullanacak tüm müşterilere, 3 yıl veya 150 bin km garanti ise standart olarak hediye ediliyor.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Yakıt Tasarruf Cihazı
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Laga&Luga :: Bilgisayar :: Site Tanıtımları-
Buraya geçin: